تدوين تله فيلم يک تصادف ساده پايان يافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تدوين تله فيلم يک تصادف ساده پايان يافت
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
تدوين فيلم تلويزيوني "يک تصادف ساده" به كارگرداني عليرضا اميني در استوديوي تدوين "مختارنامه "به پايان رسيد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، قاسم اموري تهيه کننده"يک تصادف ساده"گفت:با توجه به پر پلان بودن فيلم و حساسيت هايي که مهدي حسيني وند نسبت به تدوين"يک تصادف ساده"داشت،فرايند تدوين اين کار کمي بيشتر از اندازه معمول زمان برد.اما با توجه به اينکه کار در استوديوي "ضحي فيلم" (که استوديوي تدوين "مختارنامه "نيز بوده است )انجام مي شد،ازديد کيفي در زمان پروژه مشکل نداشتيم.

اين تهيه کننده افزود:ابتداي هفته گذشته،نسخه نهايي تدوين اين فيلم تلويزيوني را براي ارزيابي به مرکز سيمافيلم تحويل داديم.محمدرضا يوسفي نيز صداگذاري"يک تصادف ساده" را آغاز کرده و به نظر مي رسد تا ابتداي هفته ديگر،صداگذاري اوليه اين فيلم تلويزيوني به پايان برسد.

اموري تصريح کرد:با محمد مهدي گورنگي نيز براي ساخت موسيقي متن اين تله فيلم به توافق رسيديم که هم اکنون کار ساخت،تنظيم و ضبط موسيقي را آغاز کرده است. اميدواريم که يک تصادف ساده" را در روزهاي مياني هفته آينده به مرحله ميکس نهايي برسانيم.

اين پروژه که از فيلم هاي تلويزيوني گروه تله فيلم هاي اپيزوديک (چند قسمتي) در سال جاري به شمار مي آيد،از مجموعه "شيب ملايم" و با موضوع راهنمايي و رانندگي است. عليرضا اميني،کارگرداني آن را بر عهده داشته و بازيگراني همانند رامين راستاد،محسن قاضي مرادي،مهوش وقاري،گلاره عباسي و محمدحمزه اي در آن نقش آفريني کرده اند.

"يک تصادف ساده"داستان زندگي هاشم را روايت مي کند که به ويزيتوري براي يک شرکت پخش دارو مشغول است.هاشم در ماشين خود زندگي مي کند.پيرمردي به نام ذاکري با ماشين هاشم تصادف مي کند و به آن خسارت مي زند.پس از اين رويداد،هاشم وارد زندگي ذاکري مي شود و ...



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: